Pagal VVAT išaiškinimą: “Naudotos prekės patenka į negrąžinamų ir nekeičiamų prekių sąrašą, todėl įsigijus tokias prekes ir vėliau persigalvojus dėl jų reikalingumo, tokių prekių pardavėjas neprivalo priimti – jos gali būti keičiamos ar grąžinamos tik pardavėjui geranoriškai sutikus.” ( https://www.vvtat.lt/naujienos-ir-pranesimai-ziniasklaidai/377/naudotos-prekes.-ka-verta-zinoti:43 )
Nors išparduotuvėje Terminalas prekės yra kruopščiai atrenkamos ir patikrinamos, tačiau suprantame, kad gali pasitaikyti klaidų – Jūs galite gauti ne tą prekę, kurią užsisakėte, gali išryškėti prekės apraše nepaminėti trūkumai ir pan. Dėl to esame geranoriškai nusiteikę išspręsti tokias situacijas, dėl kurių prašome kreiptis el. paštu info@i-terminalas.lt ne vėliau, nei po 7d. d. nuo prekės įsigijimo, pateikiant įsigijimą patvirtinantį dokumentą, problemos aprašą ir nuotraukas, pateikiant savo kontaktinį tel.nr.
Grąžinama prekė neturi būti įgijusi naujų naudojimo žymių, apgadinimų, komplektacijos trūkumų. Prekė turi būti švari, nuvalyta, o ant pakuotės turi būti išliksui etiketė su prekės kodu. Suderinus su pardavėju pirkėjas turi prekę išsiųsti grąžinimui per 5d.
Grąžinimo atveju klientui į jo nurodytą sąskaitą grąžinamos pirkimo bei pristatymo išlaidos, tačiau grąžinimo išlaidas padengia pirkėjas. Grąžinimas vykdomas pardavėjo nurodytu būdu ir adresu.